Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי לאירועים

עיסוי לאירועים

דואגים לאטרקציה עבור האירוע שלכם? חשוב לכם לייצר משהו מיוחד שלא יישכח? עיסוי לאירועים הוא הפתרון המושלם עבורכם. באירוע שלנו אנחנו נרצה לבצע את כל מה שאנחנו לא עושים בדרך כלל, ולצאת מהשגרה ככל שניתן. אתם מוזמנים ליהנות מעיסוי מקצועי אשר ירענן אתכם ויעזור לטפל בבעיות גב ושרירים.

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

אירוע פרטי או בעסק

במציאות בה אנו חיים ישנם הרבה מאוד נותני שירות אשר מעניקים אותו בבית הלקוח. תחום העיסוי קיבל תפנית שכזו, לאחר שהיה ידוע כי לצורך קבלתו יהיה צורך לבקר בקליניקה. כעת ניתן פשוט להפתיע את הנוכחים באירוע שלכם, ולהציע עיסוי זוגי ממש במקום המפגש. מטפלים שלנו עושים עיסוי למסיבת רווקות. ניתן לתאם מעסה או מעסה לכלל המשתתפים, כאשר כל אחד מהם יוכל ליהנות מעיסוי מרגיע או עיסוי רפואי על פי העדפותיו. ניתן לבצע את העיסוי גם בהגעה למקום העבודה שלכם, ובשעות העמוסות ביותר פשוט להעניק שעה של רוגע כחלק מאירוע יוצא דופן.

עיסוי למתחתנים

אנו מבינים שחתונה היא אירוע חשוב. הכנה לחתונה דורשת מאמץ נפשי ופיזי רב. המעסים המקצועיים שלנו יכולים לעזור לכם ולהוריד מתח פיזי ונפשי באמצעות העיסוי. עיסוי עד הבית הינו פתרון למתחתנים בתקופת החיים החשובה ביותר.

עיסוי עד הבית

עיסוי למסיבת רווקות

אנו נותנים שירות מקצועי לאירועים פרטיים כולל מסיבת רווקות. עיסוי למסיבת רווקות הינו חוויה בלתי נשכחת. מטפל או מטפלת מגיעים עד אליכם עם כל הציוד כדי להעניק עיסוי מקצועי.

מומחים שלנו

אנו מתחייבים עבורכם לשירותי עיסוי מקצועיים, המבוצעים על ידי טובי המעסים. לא תצטרכו לצאת מהבית ולחפש את העיסוי עליו חלמתם, אלא פשוט הכול מתבצע במקום שבו האירוע מתבצע. עיסוי בתל אביב, עיסוי ברמת גן או עיסוי בהרצליה, יהפכו כל אירוע לחגיגה יוצאת דופן. כל מעסה ומעסה שאנו נשלח, בעלי ניסיון מוכח בתחום ועברו הכשרה ממוסדות מובילים בארץ ובחו"ל, ועברו תשאול מפי ראש צוות העיסוי שבדק את התאמתם לתפקיד.

מגוון העיסויים

מסאז' לאירועים אשר מתבצע עד אליכם, מביא עמו שלל יתרונות ובהם היכולת לקבל את כל היתרונות של עיסוי מבלי לעזוב את הטריטוריה שאתם נמצאים בה. תוכלו לבחור לבצע עיסוי רקמות עמוק לאירועים, עיסוי שוודי לאירועים, עיסוי רפואי לאירועים, שיאצו לאירועים, עיסוי ספורטאים לאירועים, וכן עיסוי משולב ועיסויים נוספים בהתאמה אישית. על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר באירוע שלכם, עדיף יהיה לוודא מראש את כמות המשתתפים, ובמידת הצורך להוסיף עוד מעסים אשר יבצעו עיסויים במקביל. המהפכה כבר החלה ואתם יכולים לקחת בה חלק פעיל. צרו עמנו קשר עוד היום. אנו נעניק לכם מידע אודות העיסויים, ונקבע לכם את העיסוי המתאים על פי העדפתכם.

עיסוי לאירועים - מחירון

עיסוי לאירועים:
שעה ראשונה – 300 ₪
כל שעה נוספת – 250 ₪

להזמנת עיסוי לאירועים וקבלת פרטים נוספים חייגו: