Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי באזור עד הבית

עיסוי עד הבית באזור

עיסוי מתבצע על מנת להציע לנו ליהנות משעה של בריחה מכל ענייני היום, ואף לטפל בכאבים מסוגים שונים כולל כאבי גב, כאבי כתפיים וכאבי צוואר שלא נפתרים באמצעות הרפואה המסורתית. עיסוי באזור בא לתת לנו מענה לקבלת עיסוי עד לפתח הבית. בדרך זו נחסך מאתנו כל מה שבגינו נהגנו לזנוח קבלת שירותים, והוא היציאה מהבית, עמידה ממושכת בפקקים וחיפוש אחר מקומות חניה.

הגוף שלנו הוא הדבר החשוב לנו ביותר. כאשר כלל האיברים בו פועלים בצורה תקינה אין עם זה כל בעיה, אך כאשר מתחילים לצוץ כאבים בשרירים ובגב נתחיל לבדוק את מקורם. מומלץ תמיד לתחזק את הגוף באופן שותף, ולא לחכות רק שמשהו יקרה. עיסוי באזור המתבצע עד הבית מאפשר להיפטר מכל התירוצים, ולהשיג את מה שאנחנו באמת צריכים ביתר נוחות.

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

מומחים לעיסוי מקצועי

אנו הוקמנו שירות מקצועי במטרה להעניק לכל לקוחותינו את המסאז' לו הוא זקוק. עיסוי באזור, עיסוי ברמלה ובערים סמוכות נוספות, יכול להיות טיפול רפואי המטפל בבעיות שרירים, וכן מגוון טכניקות לביצוע כל מה שנצטרך להצלחת הטיפול. אצלנו תמצאו את המעסים והמעסות אשר כולם בעלי ניסיון רב בעיסוי לקוחות, ובעלי ידע הנצבר במוסדות מובילים ותוך כדי פעילות שותפת. כל אחד עובר  תשאול לבדיקת התאמה לתפקיד מפי ראש צוות העיסוי אצלנו. מגוון העיסויים ניתנים לבחירה על ידכם, ואם אינכם סגורים על סוג העיסוי תוכלו פשוט להתייעץ עם המומחים שלנו.

עיסוי עד הבית

כל שירות אשר ניתן לנו דרך הבית מקבל משמעות טובה יותר, מכל מה שמתקבל בחוץ. בשנים האחרונות רבים מנותני השירות כבר הבינו כי שירות עד הבית הוא הדבר הבא, ויש צורך לתת לו במה בכל התחומים. עיסוי עד הבית חוסך לנו זמן רב, שהוקדש לצורך הגעה לקליניקה ייעודית ועמידה בפקקים מתישים. כעת, במקום לקבל עיסוי כאשר אתם מותשים, ניתן יהיה פשוט להירגע במקום המגורים שלנו ואף להפתיע את בן/בת הזוג עם עיסוי זוגי.

עיסוי עד הבית

מגוון עיסויים מקצועיים

עיסוי עד הבית באזור מעניק לכל דורש חוויה כוללת, וכן אפשרות מצוינת לטפל בבעיות שרירים וגב. בין סגנונות העיסוי ניתן יהיה למצוא: עיסוי שוודי באזור, עיסוי רקמות עמוק באזור, עיסוי רפואי באזור, עיסוי לנשים בהיריון באזור ועיסוי לאחר לידה באזור. ניתן לשלב בין הסגנונות ולבצע אותם בהתאמה אישית. אנו נגיע אליכם בזמן שתחפצו, ולשם כך תתבקשו לעשות רק צעד אחד קטן והוא לחייג אלינו.

עיסוי באזור - מחירון

עיסוי עד הבית באזור:
1 שעה – 300 ₪
1,5 שעה – 400 ₪

להזמנת עיסוי באזור וקבלת פרטים נוספים חייגו:

כתבות מומלצות