Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי בקרית אונו

עיסוי בקרית אונו

עיסוי הוא חלק מההנאות הקטנות של החיים. אנו נוהגים לבצע אותו באירועים מיוחדים, אבל בדרך כלל רצוי יהיה להעניק לעצמנו קצת יותר ממנו. עיסוי בקרית אונו, עיסוי בפתח תקווה, מתבצע ממש עד פתח הבית ומאפשר לחסוך זמן רב. לא תצטרכו עוד לחפש את הקליניקה המתאימה, לרדוף אחרי מקומות חניה והכי נורא להיתקע זמן רב בפקקים.

הגוף שלנו זקוק להרבה יותר ממה שאנחנו נוהגים להעניק לו. מסאז' עד הבית מאפשר להיפתר מכל התירוצים, ופשוט ליהנות במקדש הפרטי שלכם. כל מי שחווה בעיות שרירים או כאבי גב, יוכל לקבוע טיפול עיסוי מבלי לבצע כל מאמץ.

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

למה אנחנו?

אנו מתחייבים להעניק לכם את העיסוי עד הבית הטוב ביותר, המתבצע על ידי מעסים ומעסות מקצועיים. הניסיון הרב אותו רכשו במהלך השנים וההכשרה שקיבלו, עומדים בפני עצמם ואתם תזכו לקבל עיסוי זוגי או עיסוי בודד איכותי ביותר. כל מעסה ומעסה אצלנו עוברים תשאול אצל ראש צוות המעסים, לבדיקת התאמתם לתפקיד. מגוון העיסויים הוא רחב וניתן להתאים אותו באופן אישי לכל מטופל. כל מי שחווה פעם עיסוי מודע לכך שמדובר בחוויה יוצאת דופן.

למה עיסוי עד הבית?

המציאות בת זמננו שינתה את כללי המשחק בכל הנוגע לקבלת שירותים, וניתן יהיה להשיג אותם ביתר נוחות. כמעט כל נושא וכל שירות ניתן לקבל עד הבית, ואין סיבה שתחום העיסוי לא יתקיים באופן דומה. העצבים וחוסר הסבלנות נחסכים כאשר מבצעים את השירות בבית, ואתם תוכלו ליהנות משירות כולל המתבצע במקום בו אתם מרגישים הכי חופשיים, וגם עיסוי לאירועים שלכם. אין סיבה לצאת מהבית ולבזבז זמן רב, כאשר את העיסוי הטוב ביותר ניתן לקבל בבית.

עיסוי עד הבית

מגוון גדול של עיסויים

הדבר הראשון והחשוב ביותר שמאפיין עיסוי בקרית אונו, הוא היכולת להעניק לכל מטופל את מה שמתאים ביותר עבורו. כל אחד יכול לבחור מבין: עיסוי רפואי בקריית אונו, עיסוי שוודי בקריית אונו, עיסוי רקמות עמוק בקריית אונו, עיסוי לנשים בהיריון בקריית אונו, עיסוי לאחר לידה בקריית אונו וגם עיסוי משולב ובהתאמה אישית. כל סוג של עיסוי שתבחרו ניתן לבצע בהתאמה אישית מבחינת עצמה וצוות המעסים שלנו קשובים לכל לקוח. מהרו להתקשר ולקבל את העיסוי עוד היום.

בקריית אונו - מחירון

עיסוי עד הבית בקריית אונו:
1 שעה – 300 ₪
1,5 שעה – 400 ₪

להזמנת עיסוי בקריית אונו וקבלת פרטים נוספים חייגו: