Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי במודיעין

עיסוי עד הבית במודיעין

עיסוי במודיעין מפגיש אותנו עם כל מה שאנחנו חולמים עליו, והוא לתחזק את גופנו בפעילות מרגיעה. המציאות היומיומית העמוסה השכיחה מאתנו את כל ההתעסקות בגופנו, שהוא הדבר שהכי יקר בנו. בהיותו כזה, הוא מחייב תחזוקה שותפת, בדיוק כמו שמתחזקים רכב ובית. כאשר ניתן לבצע את כל מה שאנחנו צריכים במקום המגורים שלנו, יהיה לנו הרבה יותר קל לתמרן ולבצע את כל מה שתכננו עבור המשפחה והבית

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

עיסוי עד הבית

החוסר בזמן הוא דבר אשר מורגש יום יום. אנו חייבים להספיק את הכול ומהר ואין לנו כמעט זמן להתעסק בדברים אחרים. עיסוי עד הבית במודיעין חוסך לנו את כל הטרחה ואנו לא צריכים להתאמץ בכדי לצאת מהבית, להיתקע בפקקים ולחפש חניה. מסאז' יבוצע כעת ממש בתחום המגורים שלכם, ויעזור לטפל בבעיות רפואיות ולדאוג לשעה של התנתקות מחיי היום יום.

מעסים מקצועיים

אנו דואגים לכם למעסים האיכותיים ביותר, המסוגלים לבצע עיסוי מקצועי כולל עיסוי זוגי בצורה הטובה ביותר. כל מעסה ומעסה אצלנו עוברים תשאול מקיף מפי ראש צוות המעסים, אשר מוודא את מידת התאמתם לתפקיד. אצלנו כל מעסה הוא בעל ניסיון רב בתחום וביצע את הכשרתו במוסדות המובילים. ההתחייבות הינה לטיפול המסור והאיכותי ביותר שתוכלו לקבל, על פי העדפה אישית. במידה ואין לכם ניסיון וטרם למדתם מה טוב עבורכם, אחד מהמעסים שלנו ישמח לסייע בקבלת ההחלטה.

עיסוי עד הבית

עיסוי מקצועי בביתכם

עיסוי במודיעין עד הבית יחד עם שירותים נוספים שלנו כמו: עיסוי בירושלים, עיסוי בתל אביב ועיסוי בחיפה מאפשר לכם ליהנות מכל יתרונות העיסוי המקצועי מבלי שתידרש כל הגעה לקליניקה כלשהי. את העיסוי נהוג יהיה לבצע בשעות הנוחות לכם ביותר, מבלי מגבלה כלשהי. בין העיסויים שאנו מציעים תוכלו לבחור בין: עיסוי רקמות עמוק במודיעין, עיסוי רפואי במודיעין, עיסוי שוודי במודיעין, עיסוי לנשים בהיריון במודיעין ועיסוי לאחר לידה במודיעין. כלל האפשרויות ניתנות לשילוב ביניהם, ואפשר יהיה גם לבצע התאמה אישית על פי דרישה.

ניתנת עבורכם הזדמנות פז לקבל את השירות אותו את אוהבים, ישירות לביתכם. כעת תוכלו לטפל בבעיות שרירים וגב אשר זנחתם במשך השנים, ואף ליהנות משעה אחת של רוגע. התקשרו עוד היום לקבוע עיסוי במודיעין עד הבית.

עיסוי במודיעין - מחירון

עיסוי עד הבית במודיעין:
1 שעה – 300 ₪
1,5 שעה – 400 ₪

להזמנת עיסוי במודיעין וקבלת פרטים נוספים חייגו: