Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי בהוד השרון

עיסוי עד הבית בהוד השרון

עיסוי עד הבית בהוד השרון הינו עיסוי מקצועי, נועד להורדת מתח בגוף ומטפל בכאבי שרירים ובעיות גב. כמובן שהיינו רוצים לפתוח כל בוקר עם עיסוי מענג, אך המציאות של ימינו אינה מאפשרת לאזרח הממוצע לנהוג כך. עיסוי בהוד השרון מתבצע עד פתח הבית, ונועד לסייע לנו לקבל עיסוי מרגיע מבלי להתאמץ. כל היתרונות של עיסוי מונחים לנגד עיננו, וניתנת לנו הזדמנות טובה לקבל אותו עד לפתח הבית.

במציאות היומיומית אין מקום למשחקים, ובטח לא כאלו הדורשים מאתנו הערכות הקשורה לזמן. עיסוי עד הבית מאפשר לנו לקבל את מה שהגוף שלנו זקוק לו, וזאת מבלי לעשות כל מאמץ הקשור ליציאה החוצה. יש לנו הזדמנות פז לבצע את כל מה שתמיד ייחלנו לו וציפינו לו.

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

מעסים מקצועיים

אנו מעניקים מסאז' בהוד השרון, עיסוי ברעננה, אשר מתבצע בביתכם, מפגיש אתכם עם טובי המעסים. כל מעסה ומעסה הם מטפלים מקצועיים בעלי הכשרה ממוסדות מובילים בארץ ובחו"ל וניסיון עשיר בעבודה מול לקוחות. כל אחד עובר שאלון תשאול לבדיקת התאמה לתפקיד, ורק אלו המתאימים ביותר יזכו לקחת חלק מהצוות שלנו. היו בטוחים כי נעניק לכם שירות מנצח וללא כל פשרות, המותאם אישית למען כל אחד מכם.

עיסוי עד הבית

עיסוי עד הבית אינו מצריך מאתנו מאמצים, מה שצריך זה רק להתקשר והזמין עיסוי מקצועי לבית כולל עיסוי זוגי. אצלנו יתאפשר לכם לשריין מעסה או מעסה, אשר יעניקו את השירות עד אליכם, ויחסכו מכם את היציאה למסע מפרך הכולל עמידה בפקקים, חיפוש חניה ובעיקר עצבים מיותרים. פשוט תשלבו מעתה את העיסוי לכל פעילות שלכם, והוא יצליח להעניק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים מבלי שתצטרכו להתאמץ.

עיסוי עד הבית

אל תתפשרו על עצמכם

עיסוי בהוד השרון יכול להתבצע גם כעיסוי לאירועים, ומאפשר לבחור מבין מגוון סוגי עיסוי. כך למשל ניתן לקבל: עיסוי שוודי בהוד השרון, עיסוי רקמות עמוק בהוד השרון, עיסוי רפואי בהוד השרון, עיסוי לנשים בהיריון בהוד השרון, עיסוי לאחר לידה בהוד השרון ועיסוי משולב בהוד השרון. אתם יכולים ליהנות כבר עכשיו מכל יתרונות העיסוי שלנו, אז מהרו להתקשר עוד היום.

עיסוי בהוד השרון - מחירון

עיסוי עד הבית בהוד השרון:
1 שעה – 300 ₪
1,5 שעה – 400 ₪

עיסוי בקליניקה בתל אביב:
1 שעה – 250 ₪
1,5 שעה – 350 ₪

להזמנת עיסוי בהוד השרון וקבלת פרטים נוספים חייגו: