Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי באור יהודה

עיסוי עד הבית באור יהודה

עיסוי עד הבית באור יהודה נועד לטפל במתחים, כאבי שרירים וכאבי גב, יחד עם זאת עיסוי מסייע לנו ליהנות משעה קלה של יציאה מהשגרה היומיומית המעיקה. עיסוי באור יהודה מתרחש ממש עד פתח ביתכם, ויעזור לכם להעצים את החוויה עוד יותר. לא עוד מסע חיפוש אחר קליניקה ייעודית, אשר תצריך מאתנו לצאת מהבית, לעמוד בפקקים ולחפש חניה.

ניתנת לכם אפשרות לזכות לקבל את העיסוי כפי שתמיד חלמתם, ממש עד לפתח ביתכם. עיסוי עד הבית מביא עמו יתרונות מכובדים, הכוללים כמובן את החיסכון הרב בזמן ואת היכולת ליהנות ממרחב לביצוע כל מה שאנחנו צריכים. מיצוי יום תוך שמירה על בראיות גופנו, ותחזוקה שותפת הוא המדד  הטוב ביותר להצלחה.

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

מקצועיות המעסים

צוות המעסים והמעסות שלנו מבטיח עבורכם ביצוע מסאז' ברמה הגבוהה שיש, המעסים שלנו נותנים שירות באזור מרכז, כולל עיסוי באור יהודה ועיסוי ביהוד. בשילוב ניסיון עשיר בעבודה עם לקוחות וידע רב אשר נצבר במוסדות המובילים, אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון. גם אנחנו נרצה לוודא שתקבלו את העיסוי הטוב ביותר, ולכן כל אחד מהמעסים עובר שאלון בדיקת התאמה על ידי ראש צוות העיסוי.

עיסוי עד הבית

בשנים האחרונות כל מה שאנחנו מעוניינים בו הוא לקצר הליכים, בדרך להשגת המטרה הסופית. גם עיסוי שינה את דרכי קבלתו, ויצא מגבולות הקליניקה. כיום ניתן יהיה ליהנות מכל סוגי העיסוי, לרבות טיפול רפואי בתוך המקדש הביתי שלכם. דרך מהפכנית זו מביאה את שירות קבלת העיסוי אל כל אחד כולל עיסוי לאירועים. רבים נאלצו לוותר על העיסוי מפאת קוצר זמן וכעת פשוט ניתן לדלג על כך. כלל העיסויים באור יהודה ניתנים לבחירה על ידי המזמין, וניתן גם להתאים לכל אחד באופן אישי.

עיסוי עד הבית

מגוון עיסויים

סגנונות עיסוי רבים מוצעים לבחירתכם מבוצעים על ידי המעסים המקצועיים אשר מגיעים עד הבית באור יהודה. מתוך המגוון הרחב בביצוע ובסגנונות ניתן לבחור: עיסוי זוגי, עיסוי שוודי באור יהודה, עיסוי רפואי באור יהודה, עיסוי רקמות עמוק באור יהודה, עיסוי משולב באור יהודה, עיסוי לנשים בהיריון באור יהודה ועיסוי לאחר לידה באור יהודה. אתם מוזמנים לנסות את השירות המהפכני, אשר ישנה לכם את החיים באופן ניכר. בואו ליהנות ממגוון העיסויים ולטפל בכל בעיית גב או שרירים שנתקלתם בה. צרו אתנו קשר עוד היום.

עיסוי באור יהודה - מחירון

עיסוי עד הבית באור יהודה:
1 שעה – 300 ₪
1,5 שעה – 400 ₪

להזמנת עיסוי באור יהודה וקבלת פרטים נוספים חייגו: