• עיסוי עד הבית
  • עיסוי עד הבית בתל אביב
  • עיסוי רפואי
  • YouMassage

    עיסוי מקצועי אצלכם בבית מהמעסים בכירים בעלי ידע מעמיק בתחום רפואה משלימה ונסיון רב שנים
  • YouMassage

    אנו מספקים עיסוי מקצועי בבית הלקוח או בקליניקות פרטיות של המעסים בכל רחבי הארץ
  • YouMassage

    מחפשים עיסוי מקצועי בבית או בקליניקה פרטית? אתם במקום הנכון

עיסויים בצימרים

 

החלטתם להתפנק, הזמנתם לעצמכם חופשה רגועה ושלווה עטופים בירוק מכל עבר, ארזתם תיק, נכנסתם לרכב ואתם בדרך לכמה ימים שיכניסו קצת רוגע ושקט לחיים העמוסים שלכם.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

כאבי כתפיים

כאבי כתפיים

כאבי כתפיים - עיסוי עד הביתכאבי כתפיים הם כאבים נפוצים מאוד. הסטטיסטיקה מראה לנו שכל אדם עשירי יסבול מכאבי כתפיים בשלב מסויים בחייו.

למה לסבול מכאבי כתפיים אם ניתן להפטר מהם?

 

סיבות לכאבי כתפיים:

את הסיבות לכאבי כתפיים ניתן לחלק לשלוש קבוצות:

- הפרעות או פגיעות בשרירים ובגידים באזור הכתף

- הפרעות במפרק עצמו

- הפרעות או פגיעות באזורי גוף אחרים

 

טיפול בכאבי כתפיים:

כדי לטפל בכאבי כתפיים חייבים לדעת מה הסיבה לכאבים, לכן יש חשיבות רבה לאבחון נכון. רק לאחר אבחון מקיף ניתן לטפל בכאב. בהתאם לסיבה לכאבי כתף, נוכל לבחור בשיטת טיפול מתאימה.

 

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votes)

שיאצו בהריון

שיאצו בהריון 

שיאצו בהריון - עיסוי עד הביתמה הוא טיפול שיאצו?

שיאצו הוא טיפול יפני מסורתי, ומטרתו – היא איזון הגוף. שיאצו הוא טיפול רפואי מורשה ביפן על ידי משרד הבריאות, ומפורסם בכל רחבי עולם עקב יעילותו. טיפול שיאצו מתבצע על מזרון מיוחד בלבוש מלא ונוח, אשר מאפשר להזיז את הגפיים בזמן המתיחות.

למה שיאצו בהריון?

טיפול שיאצו בהריון – הוא טיפול עדין ורגוע, אך באותו הזמן הוא טיפול יעיל ביותר במהלך כל תקופת ההריון ולאחר לידה.

מהותו של שיאצו בזמן ההריון:

המטרה העיקרית של טיפול שיאצו בזמן ההריון – היא תמיכה באישה ההרה ושמירה על איזון הגוף שלה.

יעילות של שיאצו בהריון:

 משפר מצב כללי של אישה הורה
 מטפל בכאבי גב, כאבי צוואר וכאבי כתפיים
 מוריד מתח בגוף
 מרגיע מתח נפשי, מעניק רוגע
 מוריד עייפות ברגליים
 משפר תנועת הדם ונוזל הלימפה
 משפר איכות השינה
 מטפל בחרדה

בדרך כלל מומלץ להתחיל לעשות טיפולי שיאצו בסוף טרימסטר הראשון ועד הלידה.

להזמנת טיפול שיאצו בהריון עד הבית חייגו: 054-522-19-19

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votes)

הרזייה ואימון כושר גופני

הרזייה ואימון כושר גופני

הרזייה ואימון כושר אישי

הגורם המרכזי להשגת גוף יפה וחטוב אלה הם שרירים. השרירים פעילים מבחינה ביולוגית וצורכים אנרגיה. ככל שמסת השריר גדולה יותר – כך עולה רמת המטבוליזם בגוף, כלומר הגוף שורף יותר קלוריות גם בזמן המנוחה. המכשול המרכזי בקרב האנשים כבדי משקל בשרפת שומנים אלה הם שרירים חלשים אשר לא צורכים די אנרגיה.

לא מעט נשים, כדי לרדת במשקל, משתמשות בדיאטות דלות הקלוריות. דיאטות מסוג זה גורמות לאיבוד מסת שריר ושיבוש בחילוף חומרים. יתרה על כך, כאשר חוזרים לאכילה רגילה בד"כ מעלים יותר קילוגרמים מהמצב הקודם. הורדתם 10 קילו, תעלו 12 וכל אותם קילוגרמים יהיה של שומן.

מבנה הגוף הוא הגורם המרכזי בקביעת רמת המטבוליזם אשר משפיע על תהליך ההרזיה. במצב רגיל אין שום סיבה (למעט המחלות השונות) שאישה ששוקלת 80 ק"ג לא תוריד 20-25 קילו שומן ותגיע ל25 אחוזי שומן בגוף במשך שנה. "שנה שלמה?" – תשאלו אתם. "אני רוצה בטן שטוחה בעוד חודש!" בוא נהיה ריאליים. הכמות האופטימאלית של שומן שניתן להוריד בלי לפגוע במסת שריר היא בין 250 גרם ל0.5 קילו בשבוע. אם מציבים נטו מטרה לרזות, ניתן לא לאכול שבוע ולהוריד 5 קילו. אבל במצב כזה נאבד מיים ורקמת שריר ובסוף נעלה חזרה את כל מה שאיבדנו. חשוב לזכור שאנו מעוניינים להוריד רק שומן. דיאטות דלות הקלוריות מוכוונות אך ורק לאיבוד משקל ללא התחשבות ברקמת השריר, נוזלים ורקמת העצם. העיקר שהמשקל יראה פחות קילוגרמים. רבע קילו בשבוע לא נשמע יותר מדי, אבל בחודש זה 1 קילו, ובשנה 12. חוץ מזה ירידה מתונה במשקל שומרת על מסת שריר.

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votes)