• עיסוי עד הבית
  • עיסוי עד הבית בתל אביב
  • עיסוי רפואי
  • YouMassage

    עיסוי מקצועי אצלכם בבית מהמעסים בכירים בעלי ידע מעמיק בתחום רפואה משלימה ונסיון רב שנים
  • YouMassage

    אנו מספקים עיסוי מקצועי בבית הלקוח או בקליניקות פרטיות של המעסים בכל רחבי הארץ
  • YouMassage

    מחפשים עיסוי מקצועי בבית או בקליניקה פרטית? אתם במקום הנכון

התעמלות לאחר לידה

התעמלות לאחר לידה

התעמלות לאחר לידה - אימון כושר אישיכולנו מכירים את ההשפעה החיובית של הפעילות הגופנית על בריאותינו. נשים רבות מתאמנות באופן קבוע כדי לשמור על משקל תקין, טונוס שרירי והנאה.

תקופות ההיריון ואחרי לידה, הן תקופות מיוחדות עם שינוים רבים המתרחשים בגוף האישה. לכן יש גם שינוים רבים בתוכנית האימונים ובצורת התרגילים.

בכתבה זו נכיר כמה כללים חשובים על התעמלות לאחר לידה.

כללים חשובים על התעמלות לאחר לידה:

     1. לפני תחילת ההתעמלות חובה להתייעץ עם רופא. תקופת ההתאוששות תלויה ברמת הקושי שבלידה, אך לרוב, רופאים ממליצים להתחיל להתאמן לפחות חודש לאחר הלידה.
    
     2. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע, או להתאמן תחת ההשגחתו של מאמן כושר מוסמך.

     3. חזרה לאימונים הרגילים דורשת זהירות רבה והדרגתיות, במיוחד בזמן התרגילים לחיזוק שרירי הבטן מכיוון שבזמן ההריון שרירי הבטן נמתחים ונפרדים אחד מהשני.

     4. לאחר לידה נשים רבות נמצאות בהלם מהשינויים בגוף, במיוחד ממראה הבטן, שנראית כמו כדור מפונצ'ר. חשוב לא להיכנס לפאניקה, כי מצב זה הוא מצב נורמטיבי. תוך כמה שבועות הרחם חוזר למצב רגיל וגם הבטן מקבלת צורה הרבה יותר יפה. ההתעמלות לאחר לידה מזרזת התאוששות ומחזקת את שרירי הגוף. חזרה לכושר שהיה לפני הלידה יכולה לקחת מספר חודשים.


     5. זהירות והדרגתיות בתרגילים לחיזוק רצפת האגן.

     6. מומלץ לשתות הרבה מים כדי לשמור על איזון הנוזלים בגוף, במיוחד בזמן הנקה.

     7. להתאמן עם חזייה תומכת. שדיים מוגדלים דורשים תמיכה נוספת בזמן הפעילות הגופנית.

     8. להקשיב לתחושות הגוף. במקרה של תחושות לא נעימות או עייפות יתר כדאי לעשות הפסקה ולנוח.


 כלל החשוב – תיהני מהתקופה המדהימה יחד עם הילד שלך.


לשאלות נוספות בנושא התעמלות לאחר לידה
ניתן ליצור קשר


כתבות נוספות:
אימון כושר אישי
עיסוי לאחר לידה

4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votes)