Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי בקריות

עיסוי בקריות

הגוף שלנו הוא הדבר החשוב לנו ביותר. באמצעותו ניתן לעשות כמעט הכול ואף הוא מסייע לנו בתחומים שונים, הכוללים את התפקוד השותף במהלך היום. עיסוי בקריות מאפשר לנו לשדרג את הטיפול בגוף שלנו בדרך היעילה ביותר. גם אם אתם סובלים מבעיות גב ושרירים, ואפילו כאשר סתם מתחשק לכם להתפנק, עיסוי עד הבית יכול להוות פתרון מעולה.

עד עכשיו נהגתם להשתמש בתירוצים לסיבה שלא השקעתם בעיסוי עבור עצמכם. כעת, שקיימת אופציית עיסוי עד הבית, הכול הופך להיות הרבה יותר פשוט. עיסוי רפואי ומרגיע אשר מבוצע על ידי טובי המעסים והמעסות, יכול להיות כבר עכשיו אצלכם ולספק לכם הנאה בלתי מתפשרת גם בעיסוי לאירועים פרטיים ועסקיים. אנחנו באן הבריאות נדאג להיות קשובים לרצונות שלכם, ואף מסייעים לכם לבחור את הטוב ביותר בשבילכם.

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

למה עיסוי עד הבית?

בשונה מעיסוי אשר מתקיים בקליניקה, עיסוי עד הבית כמו עיסוי בתל אביבעיסוי בירושליםעיסוי בראשון לציון, מתקיים בתוך מקום המגורים שלכם, מאפשר ליהנות מחוויה כוללת ועכשיו גם בצפון. לא עוד מאמץ פיזי הכרוך בהגעה עד למקום בו מתבצע העיסוי, כעת ניתן לקבל את העיסוי תוך שאתם רגועים לחלוטין. הבית הוא המקום שמאפשר לנו להיות מחוץ למסכה ואין לו כמעט שום תחליף. אנו מאפשרים לכל דורש ליהנות מפינוק יוצא דופן ולאפשר גם פתרון של בעיות גב ושרירים.

עיסוי מקצועי

אנו מספקים שירותי רפואה משלימה ומסאז' עד הבית. מעסים ומעסות מהרמות הגבוהות ביותר, ערוכים להקשיב לכם ולהעניק לכם עיסוי בקריות, עיסוי בחיפה המתאים עבורכם ביותר. לא לכולם מתאים את אותו הסגנון, ולכן קיימות אצלנו מגוון אפשרויות לבצע את העיסוי, לרבות התאמה באופן אישי. בואו ליהנות ממה שכבר רבים וטובים כבר ניסו והתאהבו.

עיסוי עד הבית

מגוון של עיסויים

מבין כלל סוגי העיסוי והטכניקות הרבות אשר קיימות בשוק, נוכל להתאים את הטוב ביותר עבורכם. ניתן לבחור מבין: עיסוי רקמות עמוק בקריות, עיסוי שוודי בקריות, עיסוי רפואי בקריות, עיסוי לנשים בהיריון בקריות, עיסוי לאחר לידה בקריות ובנוסף ניתן גם לבצע עיסוי משולב. אתם מוזמנים לקחת חלק בחוויה אשר תשנה לכם את החיים, וליצור עמנו קשר עוד היום.

עיסוי בקריות - מחירון

עיסוי עד הבית בקריות:
1 שעה – 300 ₪
1,5 שעה – 400 ₪

להזמנת עיסוי בקריות וקבלת פרטים נוספים חייגו:

כתבות מומלצות