Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
עיסוי עד הבית

עיסוי בהרצליה פיתוח

עיסוי בהרצליה פיתוח

אנו חיים במציאות בה אין לנו כמעט אוויר לנשימה. סדר היום של רובנו מתנהל תוך מאבק תמידי עם השעון, ואין לנו כמעט דרך להשתלט על כך. עיסוי בהרצליה פיתוח הוא שדרוג משמעותי לחיים של כל אחד. מעסה או מעסה אשר יגיעו עד לפתח ביתכם ויעניקו עיסוי רפואי ומרגיע, כל זה על פי בחירתכם האישית. אין ספק שכעת החיים שלכם עשויים להיראות אחרת.

עיסוי עד הבית - עיסוי רפואי - YouMassage

רק מעסים מקצועיים

אנו מציעים עבורכם מעסים ומעסות מקצועיים ומנוסים. תוכלו ליהנות מעיסוי בהרצליה, עיסוי בהרצליה פיתוח להרגעת מתחים, וגם בזה המטפל בכל בעיה רפואית. כל בקשה שלכם תמצא את פתרונה באמצעות עיסוי עד הבית. אצלנו כל מעסה עבר תשאול על ידי ראש צוות עיסוי, אשר יוודא את מידת התאמתו לתפקיד.  אופציה זו מאפשרת לנו לחסוך זמן רב, ולקבל את כל מה שאנחנו זקוקים לו מבלי לצאת מהבית.

עיסוי עד הבית בהרצליה פיתוח

מסאז' עד הבית אשר מתקיים בהרצליה פיתוח מאפשר לנו יתרון ענק והוא חסכון גדול בזמן. לא תזדקקו עוד לצאת מהבית לעבר קליניקה, להסתבך בדרך עם פקקים, לחפש חניה ובעיקר להתעצבן, אפשר לחסוך את כל זה ופשוט ליהנות בבית. זה הרי ידוע כי הבית שלנו הוא המקום בו אנו מרגישים הכי בנוח, והוא אשר יספק עבורנו את המקום לעיסוי המושלם מבחינתנו.

עיסוי עד הבית

עיסוי מקצועי עד הבית

אנו מתחייבים להעניק לכם את העיסוי המקצועי כפי שתמיד רציתם, וגם להפתיע את האהובים שלכם בעיסוי זוגי. לא תצטרכו לעשות שימוש בתירוצים הקשורים בזמן, ובין כל הדברים שהזמנתם לבית ניתן יהיה לשלב כעת גם את העיסוי. הטיפולים כוללים בחירה על פי העדפה אישית בין: עיסוי רקמות עמוק בהרצליה פיתוח, עיסוי רפואי בהרצליה פיתוח, עיסוי שוודי בהרצליה פיתוח, עיסוי לנשים בהיריון בהרצליה פיתוח, עיסוי לאחר לידה בהרצליה פיתוח ועוד מגוון עיסויים בהתאמה אישית. אין ספק כי מי שהתנסה בעבר מעיסוי בהרצליה פיתוח, בוודאי ירצה ליהנות ממנו שוב ושוב. אנו ערוכים לספק עבורכם את העיסוי בזמנים הנוחים ביותר עבורכם. פשוט התקשרו אלינו כבר עכשיו ונקבע לכם פגישה יוצאת דופן עם אחד מהמעסים שלנו.

עיסוי בהרצליה פיתוח - מחירון

עיסוי עד הבית במרכז:
1 שעה – 300 ₪
1,5 שעה – 400 ₪

להזמנת עיסוי בהרצליה פיתוח וקבלת פרטים נוספים חייגו: