• עיסוי עד הבית
  • עיסוי עד הבית בתל אביב
  • עיסוי רפואי
  • YouMassage

    עיסוי מקצועי אצלכם בבית מהמעסים בכירים בעלי ידע מעמיק בתחום רפואה משלימה ונסיון רב שנים
  • YouMassage

    אנו מספקים עיסוי מקצועי בבית הלקוח או בקליניקות פרטיות של המעסים בכל רחבי הארץ
  • YouMassage

    מחפשים עיסוי מקצועי בבית או בקליניקה פרטית? אתם במקום הנכון

ריצה והאיברים הפנימיים

ריצה והאיברים הפנימיים

ריצה, אימון כושר אישי, מאמן כושר אישיבזמן הריצה מתרחש ניקור קל של כל האיברים הפנימיים בגוף ( כבד, קיבה, כליות, עמוד השדרה וכו' ) – וזהו המזרז הטבעי האידיאלי של עבודתם. במקביל הדם מעושר בחמצן וחומרים מזינים נוספים זורם בחלל הבטן ומזין את האיברים הפנימיים. פעולת ריפוי כפולה זו מובילה לחילוף חומרים נמרץ בכלל האיברים וכן מונעת התחלות של המחלות השונות.
 

ריצה ופעילות המעיים

בזמן הריצה שאיריות המזון שנוטרו באזור המעיים מגרות את הדפנות וגורמות לפריסטלטיקה מזורזת (תהליך דחיפה המזון במעיים) מכאן הריצה עוזרת מאוד לפתור את בעיית העצירות הנפוצה.

ריצה ופעילות כיס המרה

בזמן הריצה בתוך כיס המרה מופיעים מאמצים שונים וערבוב של מיץ המרה מה שאוזר למניעת אבנים בכיס המרה ומחלות אחרות של האיבר. 

ריצה וכבד

הריצה באופן טבעי ממריצה את פעילות הכבד. בזמן הריצה רקמת הכבד צורכת חמצן פי 2-3 מעבר לנורמה, בנוסף בזמן נשימה עמוקה הסרעפת עושה עיסוי טבעי לכבד. כל זה גורם לריפוי רקמת הכבד ותפקידו.

אובדן מסת שריר עם הגיל

אובדן מסת שריר עם הגיל ו-5 סיבות למה כדאי לעשות אימון כושר

אובדן מסת שריר - 5 סיבות לעשות אימון כושר אישי עם מאמן כושר אישיהבעיה הנפוצה אצל מבוגרים היא אובדן מסת שריר עם הגיל. מחקרים רפואיים מראים שלאחר גיל 30 יש ירידה הדרגתיתשל מסת שריר ובמקביל עליה באחוזי שומן הבין שרירי.  השינויים האלה נפוצים יותר אצל נשים לעומת גברים, בעיקר עקב ההבדלים המשמעותיים במבנה הגוף וכן עקב פעילות גופנית מצומצמת של נשים לעומת גברים.

מחקרים רבים מצביעים על תמונה מדאיגה: כל עשר שנים בין גיל 60 ל 80 יש ירידה בכוח השריר ב-15%, וב 30% כל 10 שנים לאחר גיל 80.

עם הגיל מתרחשת ירידה בהוצאת אנרגיה של הגוף. החיים המודרניים גורמים לירידה בפעילות גופנית יום יומית אשר מביאה להתדרדרות, ירידה בכוח ובמסת שריר.  אצל אנשים עם אורח חיים לא פעיל, רמה של הוצאת אנרגיה נקבעת בעיקר על ידי אחוזי מסת שריר שלהם. ירדה במסת שריר גורמת לירידה בחילוף חומרים הבסיסי - מטבוליזם. למניעת הצמצום בחילוף חומרים בגוף חשוב ואף הכרחי לשמור על מסת שריר ולמנוע תהליך של ניוון שרירים.

שינויים במערכת השרירים אצל מבוגרים גורמים לא רק לירידה בחילוף חומרים, אלא גם לירידת בצפיפות העצם, הפחתה של תגובות הגוף לחומר האינסולין ולירידת כוח פיזי באופן כללי. לכן יש חשיבות גבוהה לשמירת מסת שריר במצב תקין. דרך יחידה לשמור על כך היא עבודה נכונה עם הגוף.

היסטוריה של עיסוי

היסטוריה של עיסוי

עיסוי - היסטוריה של עיסויכבר בימי קדם עיסוי היה חלק חשוב באמנות הריפוי. מקורות עתיקים מספרים על הודים וסינים אשר היו משתמשים בעיסוי לריפוי כאבים, בעיות אורטופדיות והפרעות שונות כבר באלף השלישי לפנה''ס.

בהתחלה בהודו ובסין רק כוהנים השתמשו בעיסוי לריפוי מחלות. לאחר מכך נפתחו בתי ספר לרפואה בהם לימדו טכניקות שונות של עיסוי.

בסין העתיקה הונחו מקורות לרפואה מונעת. כמעט בכל פרובינציה התפתחו בתי ספר אשר לימדו עיסוי והתעמלות רפואית.

עיסוי התפתח גם במצריים העתיקה, לוב ונוביה והיה ידוע במדינות אלה כבר במאה ה-12 לפנה''ס. במצריים העתיקה  עשו עיסוי בשילוב עם סאונה. קלאופטרה  אהבה עיסוי עם שמנים ארומתרפיים ששמר על יופיה.

מהציורים והתבליטים של מצרים קדומה יכולים להגיע למסקנה כי אשורים, פרסים ומצרים השתמשו בעיסוי לא רק בטיפולי יופי אלא גם בטיפולים רפואיים. בחפירות ארכיאולוגיות בתוך קבר של המפקד המצרי קדום מצאו פפירוס עם תמונות המתארות את הטכניקות הבסיסיות של עיסוי: ליטוף ושפשוף של רגל, לחיצות על שרירי הגב.

קרה נס - ואת בהריון

קרה נס - ואת בהריון!

מתחילה תקופה משמחת ומאתגרת עבורך, הריון ולידה יהיו למבחן אמיתי של יכולות הגוף הייחודיות שלך. זה מחייב אותך לחשוב על כיצד לארגן את סדר היום שלך עם מרב היתרונות עבורך ועבור תינוקך.

התעמלות בהריון מחזקת את הגוף כולו, משפרת את תפקודה של מערכת הלב , מגבירה את הספקת חמצן הדרוש לפיתוח עוברי.  התעמלות לנשים בהריון מפחיתה סיבוכים רבים בלידה. לאחר לידה נשים אשר התעמלו לאורך תקופת הריון חוזרות לכושר ולגזרתן המקורית מהר יותר מאותן הנשים שויתרו לעצמן.

סיבה חשובה נוספת להתעמלות בזמן ההיריון, היא התמודדות עם חולשה שרירית ועלייה במשקל בשל חוסר פעילות.
תרגילים מיוחדים לנשים בהריון מפתחים את השרירים הפונקציונאליים ביותר בגוף אשר ישמשו את האישה בשעת הלידה: שרירי גב, בטן וריצפת אגן.
אימון פלג גוף תחתון תורם רבות לשיפור זרימת הדם באזור האגן. בעזרת התעמלות נשים הרות משפרות את חוזק  וגמישות שרירי ריצפת האגן - דבר אשר מקל על תהליך הלידה. מומחים ממליצים לעסוק בפעילות ספורטיבית משבועות הראשונים של ההיריון.


כדי לקבל תוצאות מקסימאליות מהאימון ולא להזיק לעצמכן, אנא שימרו על מספר כללים:

איך לבחור מאמן כושר אישי

איך לבחור מאמן כושר אישי?

מאמן כושר אישי- אימון כושר אישיאחת מהבעיות הנפוצות ביותר בבחירת מאמן כושר אישי היא חוסר זמן של הלקוח ולוח זמנים עמוס של מאמן כושר אישי . מאמן כושר אישי טוב ינסה למצוא זמן מתאים עבור הלקוח שלו, אלא לא תמיד זה אפשרי, במיוחד עם מאמן כושר אישי מפורסם ומקצועי. יחד עם זאת אם הוא באמת ירצה לעזור לך, הוא ימצא את הזמן.

מאמן כושר טוב ומקצועי יזמין את הלקוח לאימון ניסיון, במהלכו יבחן רמת כושר גופני ואת מטרותיו של המתאמן, והמתאמן יוכל לבחון את המאמן כושר שלו, ולשים לב לדברים הבאים:

 מראה חיצוני מסודר - מראה חיצוני של מאמן כושר אישי הוא דבר ראשון שמושך תשומת לב.

 עליזות - ההתלהבות וההתעניינות של מאמן כושר אישי שלך - זה מה שצריכים להרגיש מהדקות הראשונות של האימון.

 מקצועיות - כדי לבנותתוכנית אימונים מתאימה, מאמן כושר אישי חייב לדעת את מבנה גוף האדם לפרטיו, להעמיק בפן הפסיכולוגי של הנושא וכן ולרדת לרזולוציה של ביצוע תרגילים נכון ומדוקדק.