• עיסוי עד הבית
  • עיסוי עד הבית בתל אביב
  • עיסוי רפואי
  • YouMassage

    עיסוי מקצועי אצלכם בבית מהמעסים בכירים בעלי ידע מעמיק בתחום רפואה משלימה ונסיון רב שנים
  • YouMassage

    אנו מספקים עיסוי מקצועי בבית הלקוח או בקליניקות פרטיות של המעסים בכל רחבי הארץ
  • YouMassage

    מחפשים עיסוי מקצועי בבית או בקליניקה פרטית? אתם במקום הנכון

קרה נס - ואת בהריון

קרה נס - ואת בהריון!

מתחילה תקופה משמחת ומאתגרת עבורך, הריון ולידה יהיו למבחן אמיתי של יכולות הגוף הייחודיות שלך. זה מחייב אותך לחשוב על כיצד לארגן את סדר היום שלך עם מרב היתרונות עבורך ועבור תינוקך.

התעמלות בהריון מחזקת את הגוף כולו, משפרת את תפקודה של מערכת הלב , מגבירה את הספקת חמצן הדרוש לפיתוח עוברי.  התעמלות לנשים בהריון מפחיתה סיבוכים רבים בלידה. לאחר לידה נשים אשר התעמלו לאורך תקופת הריון חוזרות לכושר ולגזרתן המקורית מהר יותר מאותן הנשים שויתרו לעצמן.

סיבה חשובה נוספת להתעמלות בזמן ההיריון, היא התמודדות עם חולשה שרירית ועלייה במשקל בשל חוסר פעילות.
תרגילים מיוחדים לנשים בהריון מפתחים את השרירים הפונקציונאליים ביותר בגוף אשר ישמשו את האישה בשעת הלידה: שרירי גב, בטן וריצפת אגן.
אימון פלג גוף תחתון תורם רבות לשיפור זרימת הדם באזור האגן. בעזרת התעמלות נשים הרות משפרות את חוזק  וגמישות שרירי ריצפת האגן - דבר אשר מקל על תהליך הלידה. מומחים ממליצים לעסוק בפעילות ספורטיבית משבועות הראשונים של ההיריון.


כדי לקבל תוצאות מקסימאליות מהאימון ולא להזיק לעצמכן, אנא שימרו על מספר כללים:

-         לפני תחילת אימונים חשוב לקבל את ברכת הדרך מהרופאה.

-         מומלץ להתאמן תחת השגחה מקצועית של מאמן כושר אישי או מדריך מוסמך.

-         להתחיל כל אימון עם מצב רוח  טוב וליהנות מביצוע תרגילים.

-         להתמיד בהתעמלות: לפחות 2-3 אימונים בשבוע.

-         להגביר את העומסים באופן הדרגתי.

-         יש לבצע התעמלות לנשים בהריון בצורה חלקה, ללא משיכות ותנועות מתפרצות, לסירוגין עם תרגילי נשימה.

-         תוכנית האימונים חייבת להיות בנויה באופן אישי בהתאם לרמת הכושר ותקופת ההריון.

-         מקום האימונים חייב להיות נקי ומאוורר.

-         ! יש להפסיק את התעמלות מיד ברגע של דפיקות לב חזקות ( לנשים בהריון דופק במצב המנוחה הוא עד 100 פעימות לדקה, במהלך התעמלות דופק יכול לעלות דע 140-160 פעימות לדקה ) סחרחורת, טשטוש או כאבי ראש יכולים לסמן את חוסר הספקת החמצן.

התעמלות לנשים בהריון תעזור לפתח מיומנות לשליטה בגוף. תשפר את שווי המשקל והקואורדינציה, תחזק את מערכת.

זכרו! אימונים לא סדירים לא יספקו את התוצאות הרצויות. 

 

 

כתבות נוספות:

משקל בזמן ההריון
עיסוי לנשים בהריון

התעמלות לנשים בהריון

 

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votes)